Kom just hem

Tja,
som nu fattade kom jag just hem, från var undrar ni? några vet några inte, dom som läser min blogg vet nog... men jo, om ni nu vill veta så kom jag just hem från Åland. Efter två veckor utan el och kram vatten, utan riktig duch eller toa, så som ni fattar hade jag inte tagit en riktig duch på TVÅ veckor, men jag har ju badat varje dag, och kanske tagit en duch i sötvattnet som kommer dirket från en sjö mitt i skogen. Men i dag när jag kom hem så satte mamma på bastun och så ducha jag och bastade lääänge... det var skönt! Första veckan (från lördag till torstag) var min kompis Sofie där, det var skojj. Min bror hade också en kompis där, men ia alla fall så kom Agnes till undsättning när Sofie åkte. Agurt var där i 3 dagar, sen åkte hon hem, :'( din jävel, som hon säger. (inget ont menat) men sen kom hon igen! på... torsdagen! Det var trävligt, vi gick 5 km i en klippig skog, jobbigt, inte bläv det bättre av att Agurt trampa ner skon i ett kärr så hon var sur hela vägen tillbaka... :s men sen blev hon glad igen!^^ Måste sluta nu... e såå trött.... kram o puss, men kankse jag lägger ut lite fin fina bilder från våran 5 km långa vandrig i en stenig skog, det fans nämligen massa små grottor överallt och berget var så häftigt format,

puss puss från Kattjis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0