Idag, är jag rättså glad. ^__^

Tjaow! nu sitter jag är och äter frukost. ^^ Och är glad! I går fick vi massor av julklappar, och jag fick ganska mycket av det jag önskat mig! ;D Tillexempel Enrique Iglesias nyaste skiva, en till "En liten kärleks sång"  Men den fick Agnes för att hon ville också ha den. Och så fick jag VÄRLDENS roligaste fiinaste almenacka!! Från fiffiga Agnes så klart! ;) Hon hade gjort som en almenacka och så var det bilder i från tillexempel sommarens ridläger, förra sommaren från Åland och jätte massa skojiga bilder! xD Sen fick jag en Jill Jonsson skiva... en skriv bords underlägg, två stora typ hår klämmar, mobil smycke och lite annat skoj, men almenackan var ju nästan bäst!! <3 Jag blir liksom glad varje gång jag ser den... <33
Puss o kraaam <33

och jusste!! Vi fick en platt TV också!!! <33 jätte fiiin <3 Nu kan anges o lisa komma lite oftasre xD Skojja ;) Men ändååå <3 ;)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Normalt att glömma att man fått en platt-tv. x) Klart vi kommer oftare. Vi kommer ju imorn och så kan vi komma dan efter det och dan efter det. ;) Din tröja till mig var inte heller så pjåkig. :D Puss

2007-12-26 @ 10:17:39
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0