JULLOOOV!!

JIPPIEEE :D I dag vart det jullov för mig! :D Skojjsigt asså. Och i morron ska jag och min vän eller mina vänner på bio. Vad vi ska se vet jag inte riktigt... x) men det blir säkert nått skojjsigt. Och i mellan dagarn ska kanske jag och mamma på Förtrollad. Om ingen annan kanske vill se den. Kanske Agurt? :p Eller jag vet inte. ^^ Men i morron i efter middag ska jag iaf till Stinsen, själv. jag ska fixa dom sista julklapparna. ^^ jag komemr typ vara helt pank efter det här... men när jag tänker så kan jag bara tänka på Agness som hade !17! julklappar att köpa. x) Skulle jag aldrig klara xD Men den sista dagen i skolan och näst sista var fett sköna... näst sista var vi i gammla stan och slutade tidigt. Och i dag så hade vi typ att man skulle göra klart det sista och så hade vi lite slöjd och sånt. ^^ Sista timmen hade vi lekaaar!! :D Jätte skoj!

!OBS! Reservera att det bara är 4 dagar kvar till julafton!!! :D :D :D

//kattjisen ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN LOV;P//matti Z

2007-12-20 @ 18:24:09
Postat av: Agness

Man säger ju aldrig nej till bio. (;
Puss

2007-12-22 @ 17:30:37
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Agness

Förresten var det lite kul att jag tror att du råkade byta ut ordet 'observera' mot 'reservera'. Det var väldans skoj när jag tänker efter. x)

2007-12-22 @ 17:31:34
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0