Nu är det julafton! Det betyder godis, must och pakeet!

God jul och Heeejsan hoppsaaan alla gladaa! :D I dag är det julafton, och guuud vad jag längtar tills i kväll! Då kommer "tomten" xD och sen får vi öppna allaaaa våra pakeet!! :D Jag är såå glaaad!! idag har jag ätit lussebulle, hemmagjort godis. Alltså inuti är det nougat utanpå det är det marsipan och det är doppat i choklad med strössel! xD Och såklart knäck också. ^^ x) Oj, om en haltimme börjar Kelle Ankaaaa xD eller om 29 minuter... xP Och jag har läst ut Harry Potter 3. Alltså Fången från Azkaban. Det ägde! Jag läste halva boken i går! :D Kunde inte sluta. Så nu håller jag på med Den flammande bägaren^^ Den verkar braa :) Åhh... jag gick nyss ut och hämtade en porslins tomte och då var det fiint dukat på bordet och dom håller på med jul maten! :D I år blir vi ensam. ganska skönt faktiskt... Här får ni en mysig bild på en söt tomte xD

image42 <-- visst är han sööt ? ;)

God jul önskar Kattjisen! :D <33

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0