Ridning, lussebullar och luciatåg. ^^

Hejsan hoppsan. Idag, onsdag, har jag ridit. Det var skojsigt. ^^ Jag hade min söta bästa Bubi. Vi hade en sorts... hmm... vad heter det!? Man är i lag, minst två st lag... jusste! Staffet! Min häst var ganska piggus, men det var bara skojsigt^^ Haha, jag fick välja vilken häst jag ska ha nästa vecka! ;D Då tog jag snobbiga Snobben, hihi. Asså Blubi är så jobbig, så jag tog min chans! ;D Alla hatar att rida barbcka på Snobben. :( Dumt, älskar det! ;) Jaja, nu har båda min bröder gått och blivit sjuka. Min lillebror har vattninga vattkoppor och min stora bror har typ, nästan. Han kommer nog få det snart... Det är bajs. Då kan jag nog inte träffa Agurt den här veckan HELLER :'(  Jag saknar henne... "/
Jag har ont i magen. Men det är nog en ganska enkel förklaring till det... jag åt 2 stora lussiga lussebullar innan ridningen... det borde jag inte ha gjort. I morgon är det lucia. :D Det ska bli skoj, vi ska baka bröd i skolan i morgon. Och så ska vi lyssna på luciatåg. ^^
Kram och puss. ^^ //Katja M ^^

Kommentarer
Postat av: Agness

Jag saknar dig med lillesustern min. Men bara därför håller jag på att göra värsta världsfina julklappen till dig. Och du behöver inte bli sådär jätteorolig när jag säger 'göra'. Har du tur blir det t.o.m. lite snyggt. ;)

2007-12-13 @ 19:47:19
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0