Snart är det dan före doppare dan :D typ...

Hejsan hoppsan! ^^ Idag har vi köpt en fin julgran, och för första gången på flera år var vi överens xDSen åkte vi till våran gammelmormor och min mormor var där och hälsade på, asså hon bor i Finland. ^^ Och i går fick jag min present av Sara och hon fick sin av mig. Och vi bestämde att vi skulle öppna dom då. Och jag fick ett par JÄTTE fiiina vantar!! <33 varma oich mysiiga ;) I morron vet jag inte riktigt vad jag ska göra... men jag hoppas på nått skojjigt. Jag vill iaf inte vara inne.... känner mig så... instängd då. x) jag hålelr på med harry Potter 3 och är på kapitel 11. ^^ Dom är JÄTTE bra. Verkligen att rekomendera. :) ÅHHH vad jag undrar vad jag kommer få i julklapp :D:D Och pappa sa att vi skulle träffa Agurt och Lisa på typ... juldagen, asså dagen efeter julafton. ^^ Skooooj! Men mina presenter är inte dom bästa, enligt mig. ^^ Eller jo, dom flesta är bra. ^^ x) Mamma och Peter hålelr på att slå in julklappar, för mamma sa åt mig att jag inte fick gå ut ur mitt rum förens hon säger till mig... *flinar* x)
Asså, jag undrar en sak... Är julafton "dopparedan"? x')
//K a t j a  M

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0