Skrattattacker

Ibland så får jag och Sara skrattattcker, det är kul. det låter s*it fejkat men man håller på att skratta på sig. :) Det är kul, jag fick det i går när jag drack vatten, det bara sprutade vatten ur munnen, det var roligt. Sen fick sara massa skrattattcker och blev typ helt full. Det var sk*t kul. Hahaha Vi började skratta när vi såg ett löv. Det var väldans skojj! :P Jag kan få en skrattattck när jag sitter still. Haha, hoppas jag inte får det på Cosmonova, bara. Pinsamt det skulle vara... hehe... haha nära att jag fick en nu. :D

Nu måste jag sluta, see you.

Kommentarer
Postat av: Saris

Haha det var kuliga dagen de. Jag kommer säkert få mer av dom, det roliga med skratt atackr är att man vet alldrig när man ska få dom, ps. calld sebbe han va inte hemma:(

2007-07-19 @ 15:01:59
URL: http://sarafiora.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0