Stranden

WIIIIEE!! Idag var jag och Sara med fler på stranden. Med fler betyder hennes familj. x) Det var kul... men på morgonen var jag och sara ut och sprang,vi var "hurtiga" som man säger. Vi blev varma och svettiga och ville åka och bada, då gjorde vi det. Det var kul. Jag orkar inte berätta allt men jag tror att Sara gör det. (www.sarafiora.blogg.se) Jag är såååå trött... också så mår jag illa eftersom jag nyss åt omelett, jag gillar det men visst inte min mage... Jag är sugen på att kicka men är bara sååå trött. Ska bara sitta vid datorn och läsa en bok ikväll.
  image30
Jag och agnes på maj grejen.(som man gör sista april) Seeent på kvällen...
image31 

Kommentarer
Postat av: Ageneso

KAATJJAAAAA. Varförvarförvarför la du upp lastbilsbilden!? :O Hur kunde du!? :| Närå, jag skojja. Men du liksom.. TA BORT DEEN!

2007-07-26 @ 22:02:23

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0