Jag satt och tänkte.

Joo, jag satt alltså och tänkte, på,,,, hmm... lite olika saker, tillexempel att blogga nu skulle vara roligt. Men om vad skulle jag blogga om?? Så jag tänkte lite till och då började jag tänka på mina nycklar med mitt Florida märke på och på mitt nya skrivbord från den coola affären IKEA. Från IKEA har jag köpt ett nytt häftigt skrivbord, och en pappers sorterare,väldans fint alltihop. Och nu när jag skriver detta så börjar jag helt utan anledning tänka på en väldans rolig fritids lärare på skolan och dagens lunch rast. xD Jag och mina coola vänner Sara och Sebastian blev jagade av 1orna. xD Riktigt läskigt asså.... och idag har jag varit på innebandy träning också, väldans vilket trävligt välkommnande man fick av sin kompis när man satt där inne.
Hon öppnade dörren och jag vinkade, och då sa hon Men där är du ju din lilla skitunge, jag har ju försökt ringa dig jätte mycket och så sitter du här och flinar. Oh herregud vilken hemsk kompis tänker ni då, men ner, så är inte fallet, hon var bara lite konstig humor, xD Och sen fick man en skott på vaden, det gjorde ont. xD Jag hade väldans lust att skuta tillbaka, men tyvärr, jag hann inte, för vi hade samling.... jag ger igen näsa gång istället, men sen kom min andra kompis Monica och bara lobbade en boll jääte löst på min vad där Sofie hade träffat strax innan... fan vad jag blev arg.... xD

O jusste, idag när alla hade gått på lunch så var jag och Sara kvar i klass rummet för vi orkade inte gå och äta, jag gick ut ur klassrummet för att göra en sak, och Sara gick också ut, sen när jag tittade upp igen var hon, spårlöst försvunnen, och jag tänkte Äh, hon har väl bara gått in i klass rummet igen. Så jag gick sagt in dit igen, hon kanske planerade att skräma mig... och då såg jag att dörren genom till anndra klassens rum var öppet så jag smög tittade dit bort. Plötsligt, skrek någon till och jag skrek ännu värre, denne någon var såklart Saraaaa, men jag skriker typ aldrig även om jag bli rädd och mitt skrik lät värsta töntigt. xD Och vi började as garva! xD

Asså jag vet, mina bloggar är värsta ointressanta... :'( så du behöver inte upplysa min om det om du hade tänkt det.... :' Puss  och Kram från eran skumbanan..... xD 

Kommentarer
Postat av: Agness

Åh, du har skaffat en sån här jobbig text som inte jag kan läsa. Eller den är pytteliten så jag ser bara de tjocka orden. Bajs på dig alltså. Kan du inte byyta..? (A)

2007-11-20 @ 13:32:42
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0