Min nya stil.

Tja, vad tycker du om min nya stilmall? Riiktigt häftig alltså. ;) Jaa, idag var det gympa i skolans gympasal, rättså roligt... Det var volley boll. jag ägde. NOOOT! ^^ men hur som helst vart det roligt. Och senare hade jag och Sara egen gympa lektion för 2orna i skolan. Det var roligt, men jobbigt. Och dom var vääldans oförskämda... ^^ men vi klarde oss igenom det helskinnade.... Men vi lät dom springa 3 eller 4 varv och sen tog vi ut bänkar och delade upp dom i 4 lag. Sen hade vi ena halvan av planen innebandy och andra sidan basket. Det var roligt och dom var faktiskt väldigt duktiga. ^^ Efter skolan så hade jag innebandy. Rooligt som alltid! Och jag fick gå i den ösande snön... som aldrig la sig på marken.... för att stanna....  jag skulle igentligen sova hos min Sara men jag mådde illa och ar ont i huvudet... men det är lite bättre som tur är... ^^ Jag blev väldigt sur när jag inte kunnde sova över... men nästa helg blir det ju roligt. Då ska jag iaf sova hos henne. Haha, jag och sara gör en rolig pjäs om Erik XIV... ^^ den äger. Puss

//Kattjis

P.s Enrique Iglesias ÄGER, Enrique - Tierd Of Being Sorry <3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0