Haj haj på daj ;)

Hejsan! Yes! Äntligen har jag kommit i kapp lite i matten, jag var nämligen sjuk i torsdags och fredags och ingen tog hem nått arbete till mig! :'( Meen det är ju inte deras fel, jag sa ju inget. :P Jag låg typ s*iit mycket efter förut....;/ 

Idag var jag på innebandy. Det var JÄTTE kul! Men en person är jätte lat, fattar inte ens vf hon går på innebandy... :s jaja, bortser man från henne var det suuuper kul!! :D  Vi hade "fys" eller hur det nu stavas, men det var ändå suuuper kul. Tror det var för jag inte har tränat på flera dagar pga sjukdom.

JIPPIEE! I kväll kommer "Desperata hemmafruar" Haha, men igentligen heter det Desperate housewifes. (tror det stavas så i alla fall. :P Mitt Äääälsklings pogram i vilket  fall som helst! Det äger, om du inte har tittat på det så borde du göra det. Meen, jag tror inte du tycker det är så kul i såna fall, för man måste typ ha hängt med från början rättså bra.... tror jag :P Men om du vill veta och inte vet så går det på kanal 5 klockan 21.00-22.00. Varje tisdag.  

I morron sak jag till "Tandis" eller som dom flesta kallar honom, Tandläkaren, eller Flourtanten. Haha Jag ska kolla om jag ska få tandställning, men det kommer jag, det kan du nog också gissa om du har sett mina tänder, jag har nämligen "Vampyrtänder" Mohahahah,så akta dig noga.... jag vet var din brevlåda bor!!! Mohahaha Näää skoja bara :P Hahahaha

I morron har vi B-språk!! Det är super fantastiskt roligt, jag har det ägiga språket franska. Våran lärare äger också!
Ojoj, det är blev ett väldigt långt inlägg, Jag gillar att skriva, om du vill veta :P
(Nu är det bara en timme kvar till Desperate Housewifes!!!)

Kram och Puss Ha det bäst, som en häst! Mohahah Skojja ;P /Katja Maria  Magnusson

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0