Nu sticker vi som flyttfåglar

Heej! Nu är jag mycket gladare! Jag spelade min första innbandy match idag! jag var jätte nära att göra mål! :D  men tyvärr blev det inga mål för mig.. men för hela laget blev det 5 st mål! :D Vi vann med 5-3! Whoo! Sen ska vi börja spela med 94-orna  och i morron ska vi ha styrke/konditions träning med dom! :D

Och sen på tisdag morgon åker vi till Florida och stannar där i 2 hela veckor!!! :D:D I´m sooo happy! :D Men såklart kommer jag sakna Sara och Nina... :( och pappsen och Agnes och alla dom där, Jag orkar inte säga alla:P men jag kommer nog få det vääldigt roligt, det är 29 grader där nu:D Sen ska vi åka till Miami i två dagar typ! :D I florida så ska vi gå på Disneyworld och ni vet där dom skuter upp raketer. Vi ska få det väldans roligt, jag, mammsen, brorsorna och "styv pappan". :D:D man ni får ha det så bra om jag inte hinner blogga mer innan vi åker... Love youu all :D <33
Puss puss (jag kommer hem (räknat från tisdag) om exakt 2 veckor) :D See you! (Och jag lover att sola och bada åt dig också! ;P )


Kommentarer
Postat av: Agnes

Å, tack Kattjis. Så jag räknas in under "de där"? Haha. Jaja, men tack igen då. Ha det så skojj i Floris! Hoppas att du köper något till mig. Haha. x)
Puss och kramar

2007-10-22 @ 19:21:58
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0