Tjao!

Tjaa.... mitt inlägg kmr handla om olika saker, efter som jag inte har skrivit på rätt länge...men det kommer inte bli sååå långt. Först vill jag bara säga att jag blir deprimerad varge gång jag hör orden:fotbollsmatch för lag 1. För att varje match förlorar vi. :'( Men på sönadg har jag först fotbolls träning och sen fotbolls match!! GUUUD vad jobbigt!
Idag har jag hjälp min bror att rensa sitt rum på massa gammla saker... jag fick söta pennor och sött brevpapper.
I morron ska jag och Sara plugga efter skolan....! kanske,>,< bara om hon ger mig den sööta bilden på henne... fast jag får inte lägga ut den på bloggen.... lite synd tkr jag! men nu e det bestämmt, vi skaaa plugga, för hon ger mig bilden! jaja... Tack Sara! <33 Vi ska plugga franska! Det är kul! fast vi har en jätte super enkerl läxa... men men... också ska vi plugga matte, svenska och engelska... engelska är sååå tråkigt! aja... nu måste jag sluta...
Ha det BÄST, gummi anka! HAHAHA xD det tyckte jag va kul x)  (gummi häst ska det va)

// kattjis M

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du får INTE publisera ut den bilden! Ha det bäst gummi test :P

2007-09-13 @ 21:14:46

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0