Bloggande och uppochner hängande

Jaa, det var visst blivit välsigt mycket bloggande på sista tiden. :P Iaf, ska berätta kort om mitt Pyjamas pary jag hade i lördags. De som kom var Sara, Elin, Emelie, Emelie F, Jossan och Matilda. Av jossan och emleie F fick jag två filmer, en av dom såg vi senare på kvällen, dom hette Bring it on och Get over it. Den sist nämnda såg vi, helt ok var den. Till middag åt vi potatis sallad, lufttorkad skinka och lite annat gott. ^^ Till efterrätt blev det glass, choklad sås och frukt, och maränger. :P *Mmm* jätte gott! x)  Alla sov i vardags rummet.
Idag har jag varit på fotbolls träning och btw var det inget b-språk idag, som jag nog redan har skrivit.. x) Det var iaf jätte tråkigt och i morgon har vi typ bål-träning lr vad det nu heter. xP Vi tränar ryggen och magen så man minskar risken att få ont i ryggen när man blir äldre. ^^
Puss och kram

image63 GHAHAHA, det är jag xD

image64 Haha, elin när hon gör en så kallad "flickis" xD I våran värd kallad baklänges volt. ^^ Iaf fett niice x)

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0