Film och flumm xD

Idag i skolan så har dt inte hänt så mycket, men efter så följde sara med mig hem. Vi åt mellis, youghurt och flingor. x) Sen gjorde vi lite flumm filmer. Dom var sååå kul xD Haha, vi lekte gammla tanter och börja typ as garva hela tiden för vi sa helt sjuka saker xD Sen gick vi ut och plinga plonga hos Sebbe:P Vi ska göra en del två på Fjortis och Emo xD En film som vi gjorde i... hm... förrgår xD Fast dt kanske jag redan har skrivit. xP Iaf ska vi göra den senare, för Sebbe och Sara skulle äta. Så nu sitter jag här själv och tråkar. -.-'
Puss

 Mitt hals band *proud* x) 
 
 Haha, jag skär tårta xD Den var föresten vääldigt god. (a) OMG!? xD Flowers      


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0