Födelsedaaag :D

I går blev jag 13 år och en tonåring. ;) det äger, än sålänge.. xD Jag fick måånga böcker, bland anndra I taket lyser stjärnor och några "Hemsökt" böcker.Och även Vargbröder del 4. Älska Vargbröder asså! x) <33 Sen fick jag en WE tröja och ett linne av mamma. Älsakr dom! Och av agnes och lisa fick jag en bok och ett nit bälte! ;D <3 Av mina kompisar fick jag ett par örhängen med halsband, ett läppglans, några hår spännen och två hår klämmor. Och boken I taket lyser stjänor fick jag också av en kompis. :) i morgon bär det av till Boda borg i Oxelösund.´:D Typ hela fotbolls laget ska dit, vi har slagits i hop (och nej, det gjorde inte ont. xD) med Tureberg så vi ska typ lära känna varandra... xP Nu ska jag gå och städa kaninens bur. :( Sedan ska jag packa. :) :P
Puss och Hej, lilla tjej xD

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0