Måndag

Så var dt måndag igen. Fast måndagar är rättså roliga... Fast b-språket är jobbigt, men idag så hade vi inget b-språk för 5orn som ska välja är där frö att träffa lärarna. Och på onsdag ska vi fortsätta titta på filmen. :) Och vi har ingen franska läxa! :D :P På historian så ska vi fördjupa oss i något som hände på Stormakts tiden. Jag valde 30åriga kriget. :) Det ska bli roligt, jag samarbetar med två andra också, vi ska göra en affish. :) Idag har jag fotboll, fast jag har slutat på fotboll, fast pappa verkar inte inse att jag inte vill fortsätta.. :( Men han kan ju inte tvinga mig till nått. i morgon har vi friidrotts dag på vallen, jag och några till ska cykla di. Jag ska någ ta det ganska slappt där, och så ska jag springa minst 3 st 400 meters varv. :P
Puss och kram skumbanan.

Molly <3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0