Sandika

i går satt jag och läste alla mina tidigaste inlägg på den här bloggen, gud vad jag skrattade. Många handlade bara om mig och Sara .. :P jag märkte att jag skrev mycket roligare saker då än nu.. :S ;) men iaf, idag i skolan har det inte hänt så mycket dårå... lite engelska... dubbel timme i svenska till halv 4... "/ Sen åkte vi och handlade till Sandika, godis läsk och lite gott. :) Oj nu piper klockan till muffinsarna i ugnen, kommer snart...
haha, dom blev helt ihop sjunkna och konstiga :S hehe, det är jordgubbs muffins, det är dåligt, dom blir aldrig lika fina i verkligheten som på bilderna. och jag brände mig på fingret. Pff, allt går fel när jag bakar. xD Det gjorde det sist också... :'''''(

Philip sitter i sitt rum och leker och petter kommer med mellan rum och plågar mig och gnäller om mitt godis. Han vill ha det alltså... Mamma och Petre är på bio... :O
Nu svider min blivande blåsa på fingret jätte mycket. :'(

Puss, sticker ju till Sandika i morgon med klassen och 7:2 .<33

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0