GRATTIS MATILDA<3

Hello!<3

I fredags sov jag hos Sara sötnos! Vi kollade på idol. :P På lördags kväll så åkte jag,pappa,petter,lisa,agnes,farmor och agnes mormor in till stan och åt på en indisk resturang. Helt ok mat. :P Och på dagen hade jag, emmi och sara varit i stinsen jag och sara handlade två julklappar var. Men idag så vaknade jag nio för att jag och julia skulle kolla på Emelies och Sara L´s jul show (konståkning) men vi kom 10 minuter försent! :'( Det sög, fast sen såg vi när Emelie och hennes kompisar och massa små tomtar dansade runt granen på isen xD Emelie tog en godispåse var åt oss! :D tackar :P<3 Sen gick jag och Julia hem till mig. Då spelade vi lite dator och sen kom Emelie och då hade pappa lagat jätte goda pannkakor åt oss, men Emelie var mätt. :P Sen flumamde vi på mitt rum och kittlade Julia tills hon typ dog. Haha. På slutet när jag gick ner och gjorde nått så hittade emelie en påse och så tog hon massa av mina saker och "gömde" hehe. ´Jag hittade dom när jag packade frö jag skulle hit till mamma. Hehe.

När jag kom hit till mamma åt jag en farlig korv bit men kom på vad som finns i den så jag åt inget mer. xD Bara två pepperkakor. Nu chattar jag på Julia och Emelie! :D<3 Dom är riktigt coola. xD

Puss och kram!


GRATTIS MATILDA !!! :D:D:D <3<333 tonåring !!! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha, coooooooooooolingar vi é asså x)

2008-12-14 @ 19:39:23
Postat av: emmi <3

faan, du hittade påsen.. -.-

2008-12-14 @ 19:40:08
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: matilda

haha, taaack:)<3

2008-12-16 @ 21:16:05

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0