Indien i morgon!! :D:D

Hej<3

Drar till indien jätte tidigt i morgon bitti. har nästan packat allt nu. Och har nästan fyllt mobilen med musik. Har med mig första och andra Twillight böckerna. :) Det kommer bli mycket bad och skojj skojj! Vi mellanlandar i Azerbadjan eller vad det heter.  :P Sen åker vi vidare till Goaaa! :D Komemr hem as tidigt på morgonen den 7 januari. ^^ Mamma hämtar oss dära! :D Nina har vi lämnat hos mamma. Hopaps det går bra där. :P Vi ses coolingar!

Pussochkrampussochkram<33

Mitt rum! :) Cool tapet?? :P :) Gäst sängen :P Jag älskar den stora kudden! :D 
:D Figur spegel :) Stökigt skrivbord. x)

De va lite bilder från mitt nästan klara rum! Vi ska sätta upp lister runt hela taket och måla runt fönstrena. Och några tavlor och grejs. ;)

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0