Jul konsert. :)

Hello.
Idag så hade vi första dagen på elevensval. Jag har val klassiskt julpyssel. Rätt kul. Först gjorde vi armband och jag gjorde en ring också, fast den gick sönder. :( Sen fick vi göra smällkarameller och julkort och lite sånna grejer. Då kom Emelie och hade gjort en jääätte fin röd hjärt tvål åt mig! :D Tacktacktaaack! :)<3 Jag ska göra en sak till henne i morgon. Då ska vi få göra tomtar och lite sånna pyssel saker. Efter skolan gick Emelie med mig hem. Vi gick in på gamla vaxmora skolan. :P Sen behövde hon gå för hon skulle på träning. När vi kramades hejdå så trodde några barn att vi var lesbiska. xD:P
Snart är det mat, sen ska vi vänta en timme, dricka dukoral eller vad det heter. Det skyddar mot typ diarree och magsjuka. :P Sen ska vi åka på Agnes julkonsert! :D Jag vet inte om dom ska sjunga eller spela fiol. :s :P Det blir säkert bra! :D

See ya<3

Av kex. :P


Kommentarer
Postat av: emmi <3

heeelt sjuka barn xP

2008-12-16 @ 20:30:02
URL: http://emzzan.devote.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0