Lucia och bilder!

Hej alla!
Idag var det dagen med stort D. Vi hade genrep till lucia tåget, vilket inte gick så bra. :P men på riktiga lucia tåget gick det mesta jätte bra! Och det var jätte roligt, jag var ängel med Lisa. Carro var lucia, det gick jä'tte bra tills vi skulle gå ut för då började stearinet droppa ner på hennes hår och rygg. Stackare! :( Men annars gick det nog bra, hon var jätte duktig på solot! :) Alla hade levade ljus så det blev rätt varmt där uppe på senen, och jag hade dessutom en stickad tröja. Hehe. :P Den är jätte fin, under hade jag ett linne och så strumpbyxor, vita. På huvudet hade jag en gloria. Vilken gjorde att jag knappt kunde röra på huvudet. :P Vingar hade jag också! Och så lockade Julia mitt hår lite, det blev rätt fint! :) :D Bild kommer väl komma! :)

Idag är det fredag och jag har ringt Sara men hon svarar inte. Det var så länge sen vi träffades! Pappa är och ska låta affären kolla på min kamera och batteriet eftersom den inte funkar att ladda eller något. :( Då ska han handla saffran och läppsyl också! Sen ska vi baka lussebullar! :D

Jag xD Inte så jätte fin min, menmen. :)

Ängel som ni ser. :P

Julia! Hon var inte lucia, hon bara har kornan på sig.xD)

Puss på er! :D

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0