sjuuuk :(

Hej, hur mår ni?? Jag mår inte så bra, efter lunchen i skolan började jag bli jätte trött och få ont i huvudet och bröstkorgen, speciellt när jag hostar. På franskan fick vi tillbaka proven, 43/54, inte så jätte nöjd... men enyway. Och på kören kunde jag knappt sjunga och ville bara lägga mig ner och sova. Tur att Emmi var där och höll mig lite vaken iaf. Men jag ville verkligen rida, så tog en Ipren, så jag hade inte lika ont i huvudet, fast jag borde nog inte ridit, i morgon kommer allt säkert bli värre. :( Vi red cavaletti, gick väl helt okey, men blev jätte trött när vi stog upp. :/ Ska nog lägga mig snart. O_O Och så får vi väl hoppas att det går över fort, vill ju inte vara sjuk när vi ska gå lucia tåg, eller när vi åker till Indien. ^^

Puss, hoppas att inte ni är sjuka iallafall. <3

Ingen bild idag.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

stackarn :( Kommeru i morgon ?? Behöver ditt stöd (A)skriv om äventysbadet (A)<33

2008-12-03 @ 21:10:57
URL: http://sebbiizz.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0