Horseback riding and I'm an angel!

Hellu!
Just nu är jag bara lite förskyld, hur mår ni? På franskan idag vart det väldigt skrattigt! Hihi. Efter skolan så pratade jag ett tag med Julia, hon visade vart dom hade sitt klassrum förut. Vi kom överens om att hon ska följa med till stallet nästa gång. :D Akta så hästarna inte äter upp dig Julle! ;) Vi ska rida barbacka då! :) Idag hoppade vi bana, jag hade Moa, egentligen skulle jag ha Harry, men jag frågade om Sofie ville byta med mig och så fick vi det! :D Även fast det var kul att rida gick det inte så bra! :( Hade velat rida om, menmen. Får göra det bättre nästa gång. (Eftersom vi var många coh banan lång hann vi bara hoppa den 1 gång var) I skolan hade vi också oförberett prov, jag fick 31/40. VG hade jag fått. Jag ska vara nöjd! :P
I morgon ska jag och mamma till Stinsen och handla kläder till lucia på fredag. Jag ska köpa en vit tröja på bikbok tror jag. Och vita taights eller strumpbyxor. Sen ska jag ha en hemmagjord gloria och änglavingar från Panduro. Jag ska försöka få det på kort! :D
Föresten, min arm håller på att dunka. :s Det är konstigt! Det är som att det bultar ett hjärta där. xD
Min tandställning har gått sönder. :( Så ska dit i morgon kvart över 9. Missar typ bilden. :'(
Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen snart. Juste, har ni tittat nått på nobel middagen?? :P Jag har gjort det lite, rätt... hmm, annorlunda? :P Inte så jätte roligt direkt. ;)

God natt!
//Katja


TACOOO NIGHT!

Skrattattack eftråt. xD<3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0