En god gärning.

Idag har jag, mamma, lillebrossan och lillebrossans pappa gjort en god gärning. ^^ Vi har gett ankorna sen lunch. :) Dom blev glade. Eller, ja, dom flesta blev det iaf.. ^_^ dom som fick bröd... Vi stötte på några från fotbollen, dom hade konditions träning.... ;P Det var väldigt skönt att komma ut och få frisk luft iaf....
Men usch vad mitt gips kliar ibland.... :S Elr inte gipset... men under gipset.. ^^ jaja, nu är det iaf bara 11 dagar kvar tills jag ska ta av det. Mamma jobbar på sjukhuset så jag ska vara på hennes jobb hela dagen. :) Men det är taskigt att jag måste till sjukhuset och ta av det... typ ingen annan måste det... :( Mamma säger att det var för operationen... -.-'
PussOKram


Dessa skåp är farliga enligt mig....

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0