Fettisdag

Hejsan, idag är det fettisdag, eller fet tisdag om man vill säga så i stället. Pappa är och handlar.... semlor.... hoppas jag... (A) :P  Idag har jag vart med bästusarna dock inte med emmel <3 hon är sjuk, men jag hörde rykten om att hon kommer i morron. :D En i klassen har brutit nått ben i foten...:/ mamma liggr på sjukhuset.. :( hon åkte till jobbet i morse (hon jobbar på karolinska (ett sjukhus xD)) sen så började hon typ må illa och se suddigt o så... så hon sover där i natt, ska nog ringa henne snart... dom röntga hennes huvud, men de var typ inget fel. :) Agnes är också sjuk, som sagt^^ hon har nog fått influensan.... 6st var sjuka i klassen idag. Stackars dom.. men skoj för oss. =) :P på söndag ska jag vara med skojjiga Sofie! : vi ska shoppa. :) och sen ska jag kolla på ionnebandy träningen. :) och i morron ska jag kolla på min ridgrupp. Där Sofie också rider. :) (k)
Puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fettisdagen är en skoj dag.
Puss

2008-02-06 @ 12:45:27
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0