haltande, missade bussar o dikt. ^^

Stackars Sebbe säger jag bara. Han hade jätte ont i knät idag. Han kunde knappt gå den stackarn... :p fast det var rättså kul ändå... xD vi missade bussen från b-språket, mig gjorde det inte så mkt... jag skulle ändå till mamma och det går typ snabbare att gå... men elin, sara och sebbe har ju lite längre... ;P fast elin hade buss korten så jag tror dom tog nästa buss... :P jag skulle åkt med och tittat när min ridgrupp red... men av vissa omständigheter så hade jag ingen skjuss fast dom sa att jag skulle få det i morse.... :| jag som hade sett fram emot att få träffa sofie.... :( men vi ska ses på söndag. :D Då ska jag kolla på innebandy träning också. :)
Iaf, tror sebbe är i nöd av en sjuksköterska.... xP sara klagade också lite... tänk om det smittar :O xD ;)
Puss

P.s jag fick en liten dikt av min kompis. :)

The love is near
The love is there
Why can´t I have it back
Wen my love is black.

My har gjort den. :) Tack <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

When my love is black? Du... Du tror inte att hon menar rödhårig då? (A) Fast det rimmar ju inte på back i och för sig. Eller så kanske hon är färgblind och seriöst tror att Pepan är svarthårig? :o

The love is near
The love is there
In dig I am kär
You with the red hair

Vad tycks om den va? Inte visste väl du att det fanns en sån poet inne i mig, va? ;)
Puss

2008-02-07 @ 16:53:28
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Agnes

Du kan ju ge den till henne i förslag om hon känner för att finslipa sin dikt lite granna. x)

2008-02-07 @ 16:54:43
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0