Har inte bloggat på ett tag...

Hej, som ni som läser har märkt, så har jag inte bloggat på ett tag.. :/ men jag har helt enkelt inte haft tid elr lust.. nu sitter jag här o chattar med min kompis Sebbe, min kompis Elin som är i Thailand....-.- ;P och en kompis kompis:P
Igår var jag med bästis kompisen Sofie och vi åkte till hennes stall.^^ OCh föresten har ja gtagit bort gipset!! :D:D Gjorde det i torsdags:D:D(L)
Men i dag har jag varit med bästisarna Sebbe o Sara. Vi hade det väldans kul. xp vi gjorde teater två o två, asså så en kolla på dom andra... :P Men man hitta bara på en handling så fick man inprovisera... xP jätte kul!:P Sen gjorde vi en rolig film på min mobil. O_O :P
Men ska byta data nu så måste gå. :/  föresten är tre från min klass i Phuket i Thailand nu.. xP Och ganska många är i Sälen också, Emelie V ockås... en bästis xP
Puss o hej (L) <33

Kommentarer
Postat av: mz

haha det låter roligt;)
själv så har man precis vart i sälen:D och jag åkte väggen de du:P
puss puss mz

2008-03-02 @ 10:47:36

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0