.......

Hääij, idag har vi haft engelska test, det gick väl bra tror jag. ^^ En kompis fjällräven jacka blev stulen från hängaren idag.... stackars henne verkligen! Jag skulle egentligen stannat hemma idag men på grund av engelska testet gick jag ändå.... idag vid 16 ska jag hämta min lillebror på dagis... -.- mamma och peter ska på bio.... tror dom ska se I´m a legend.... någon som har sett den...? Är den bra? Jag ska passa Philip hela kvällen.... -.- skit.... har glömt fråga hur mycket jag får.... -.-  
Hur sätter man in en header man har fått via mejl..? :S
PUSSOKJAAAM

Kommentarer
Postat av: mattiz

vad va det för sida man loggade in på för att spela bubbel trubbel 2? måste köpa ny jacka:/;P

2008-01-31 @ 17:10:57
Postat av: Kattis

www.rebubbled.com heter den^^

Näääj, stackars diig

2008-01-31 @ 18:26:39
URL: http://kattjis.blogg.se
Postat av: Agnes

Men jag har ju sagt att jag ska sätta in den åt dig om jag får ditt lösenord. vad tror du att jag ska göra liksom? Radera din blogg eller skriva massa helskumma inlägg eller? ;) Jag tror inte det va...
Puss

2008-01-31 @ 20:55:33
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0