Jahapp. Nu börjas det...

Japp, nu börjar allt, hmm... kanske elände...? Eller näj, Det är ganska kul att få träffa alla kompisar och så igen. Min orginal lärare åkt till Thailand efter första dagen så nu har vi våran pansionerade lärare som vi hade från förskolan till trean. ;D Haha, det är ganska skojj. :P I onsdags red jag, det var också skojj. ^^ Och i måndags fyllde Agnes 15, ohh, hennes kamera var sååå nice! <3 ;) Jag har tappat bort mina nycklar.. :/ Inte braa... och så är det jobbigt också... :S Stackars mig... :'(  Och sen blir jag deprimerad av det dåliga vädret oxå... :( Aja, ska försöka bli lite gladare. :) ^^
Puss på er ^^

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackars liten du. Puss och kram

2008-01-10 @ 22:09:26
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Mz

ULLA BULLA:P

2008-01-12 @ 13:00:06

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0