Nu slipper vi vara ensamma. ^^

Jahapp. Hitills har mitt nyår varit riktigt bra. ^^ Efter att ha åkt bil i 3 timmar på nyårs afton kom vi iaf fram till Järvsöborna. Dom sa att dom skulle börja äta vid 6 typ men förätten kom vid halv 8.... -.- all mat tog ungefär 3 timmar att äta. Men vi gick ner till vårat rum mellan rätterna. Asså jag, agurt o peppe. Men sen smällde vi stoooora raketer. Det var jätte skoj. Och så smälte vi tenn. ^^ Fattade inte vad min liknade... :p ^^ Två dagar efter såkte vi skidor sen åkte vi hem, men vi hade gärna velat stanna. ^^ Aja, sen har jag inte gjort så mycker mer det här året.... elr i går var jag och red. ^^ Och efter 07 kommer 08. Så nu slipper vi stockholms bor vara dom enda 08.na. xP ;) 
Kattjis  

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0