Bloggen har flyttats

Har inte kunnat skriva nått för bloggen har flyttats..
Men jag har iaf hunnit få tandställning och varit hund vakt till en suuuper gullig Papillon! :) Han heter Elton. :)I morgon så ska vi spela badminton halva dagen och på kvällen ska jag och mamma handla ett par shorts till avslutningen som är på Tisdag. Sista dagen i den skolan. Det känns lite sorgligt faktiskt. :/ :')

I den här varma helgen så har jag hunnit bada, det gjorde jag i fredags, och sedan så kom hunden jag skulle vakta. Ägaren och mamma åkte på kryssning. Dom kom hem på lördagen. Vi hämtade dom vid båten och Elton (hunden) satt i mitt knä hela vägen dit och vägen till Kista där Elton och ägaren bor. :)<3 Som tack för att jag tog hand om 13årige Elton fick jag en hundring och av mamma fick jag dusch tvål, hud lotion och en deo dorand. Alla hade lite aloe vera i sig. :)Det är jätte bra för huden! :) I dag, Söndag så åkte vi först till ett auktions hus i Sumpan där mammas kompis hade ett bord med saker hon ville sälja. Jag gick en bok av henne. :) Fortsättning på Gömda och Asyl. Den verkar jätte bra! :) Efter det åkte vi hem och åt luch. Efter det åkte vi till Åkersberga till Philips kusiner. Dom har en skit söt Dobberman. Den är jätte snäll! :) Vi sprutade med vatten slangen så Tosca (Dobbermanen) hoppade och försökte dricka typ. Skit gulligt. Det kanske kommer någon bild! ;)

Men nu ska vi snart äta och sen ska jag vara med Sebastian. :)<3

Pusshej'

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0