Jävlar och brännor

I helgen var tydligen Agnes på Åland och spelade någon fotbolls cup. Hoppas det gick bra, ska läsa hennes blogg, hon kanske har skrivit nått. :) Just nu sitter jag och chattar och lyssnar på musik. Våran lärare är sjuk så idag har vi haft jääätte mycket eget arbete. Och slöjd. Någon jävel har tagit sönder min mössa som jag höll på att sticka, så jag måste börja om.. :''( Men jag började på en nessecär också, för det är nått man måste göra i 6an. Men jag har stickningen brevid så slipper jag bara sitta om jag inte får hjälp. :P
I dag kom föresten Elin hem från Thailand! :D:D Planet landade 6 i morse och dom var hemma halv åtta och vi börjar 10 över.. :P Aja, jag fick ett fiint armband och ett super fiint ljus format som en blomma. :D:D Det fick både jag, Sara och Emelie. Sebbe fick en jätte cool och fin nyckelring typ. ;D :P Men guuud vad avundsjuk man blev på hennes bränna.... -.-' xP Så himlans brun. :P
Herråå


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Katja. Jag har också ett ljus från Thailand som ser ut som en blomma. xP
Puss

2008-03-12 @ 14:26:00
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0