Roligast

hahaha, vi sov över hos Emelie i fredags! :D Det var jätte skojj, vi lagade tacos och sedan tittade vi på EquipMovie! :D Den var ganska så kul. Och sedan Date MOvie, den var bättre. :P Och i morse tittade vi på Blades of glory. Den var skojj. xP Den handlar om Två konståktings killar som blir avstängda från singel så dom åker par tillsamans. xP Är mkt bättre än de två meningarna jag berättade nyss. :P Vi var uppe till typ halv två och väntade på spad mannen (emelies pappa) som aldrig kom... och så pratade vi om... spöööken.... O_O ;) Men skojj hade vi, riktigt skoj! :P Men nu är jag trött för dom pratade högt i morse så jag vaknade vid 8... fast vi sa att man inte skulle göra det och låta dom som over sova till nio ungefär.... -.-
Jaja, kul hade vi. :) Jag kanske laddar upp några bilder från kvällen i nästa inlägg. :P
Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad kul. ^^
Puss

2008-03-18 @ 17:51:47
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0