GOTLAAAND!! :D:D

Hejsan hoppsan. Sen i Fredags till i Söndgs har jag tillbringat mitt liv på Gotland med resten av min klass, med undantag från en kille som är i Thailand. Jag tog maaassor med bilder där. :D
På Boda borg (Gotland) var vi nästan hela fredagen (Vi kom fram till gotland typ 15.00) och hela lördagen. Då grillade vi oxå på kvällen, Jätte mums! :P Vi körde burken och sen även kubb tunering. Vi vann.... nästan... om man räknar baklänges... :$ (a) På Lördagen fick vi även coola tröjor där det står Snabb Smart Smidig. :) Men på Söndagen åkte vi in till Visby och hade GPS-stads orientering. Man var i med dom man hade sovit i samma rum med. Vi ägde nästan...

Btw, ni som inte vet vad Boda borg är så är det ett stort hus med massa rum i. I denna boda borg även ett vandrarhem. Men man går in i ett rum och om man klarar det får man gå vidare till nästa rum i den banan. När man kommer till sista banan. Det brukar vara 2-4 banor. Så får man en stämpel som man stämplar på ett kort. Men om man tar för lång tid på sig eller gör fel i en bana lyser en lampa rött och man får börja från rum ett igen. Det är roligare än vad det låter! :P Men jag hade iaf jätte roligt där och det hade alla andra också, det är jag helt säker på. :P fast Sara kräktes på Söndagen. Och typ 7 st var sjuka på måndagen.... men iaf. xP



image70

Jesus på Domkyrkan. :P

image67

Skojj! :D:D I vandrarhemmet på boda borg! :D<3

image68

I någon Botanisk trädgård. :P

image69

Jiippiiie! :D Let's Jump! ;D

image71

Framför domkyrkan. Fr v. Sara Sebbe Albin Oscar R Patrik Emelie V Jag. Vårat gäng På stads orengenteringen i Visby! De jag sov med också! :P

image72

I Visby! :) Hehe, vetefan vad det är. xD

 Vi åt på 100 olika glasssmaker i Visby. :) Luddes glass med fyra kulor.                      Alla gillade det. :PxP

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar; Naw! Tack du söta människa. :D

2008-05-21 @ 20:08:58
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0