Grönalund

I fredags sov jag, Sara och Sebbe hos Fredrik. Det var roligt. En klass kompis bus ringde, vi ägde henne för man hörde att det var hon. x) Men på Lördagen hade Sebbe teater uppvisning i stan och Sara tittade. jag och Fredde åkte in till stan med hans mormor och morfar, och så träffade vi Sara och sebbe i kön. Dom stog typ först, så om vi ahde kommit lite senare hade vi fått ställa oss sist i den lååånga kön. Så vi trängde oss lite. (a) men på Grönan hade vi det roligt!. :) Jag och Sara åkte Uppskutet för första gången! Det var bara sååååååå roligt!!! Och lite läskigt. fast jag tittade iaf hela tiden. :P :D Fredrik åkte också den, fast det hade han gjort förut. fast Sebbe åkte inte för när han åkte i Danmark så hände det nått med hans grej som håller fast honom, och då så ville han inte. <3 :/ Vi åkte den stora blå berg och dal banan 3 gånger. Och det läskiga tåget en gång. Jag och sara skrek hela tiden. Haha. XD Men roligt hade vi! :D <33 

Pusshej 

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0