Hej där.

Hej. Som ni ser har jag typ inte skrivit på ett tag, men nu gör jag dt iaf. ;) Förra helgen, alltså lång helgen, så var vi på Åland, men vi menas Agnes, Lisa, pappa, brosan Petter och jag. ^^ Det var sååå mysigt, fast jag blev lite bränd. Peti fick en gädda och en havsöring. fast sen tröttnade vi lite på fisk... :P På söndagen kom vi hem och i veckan har dt inte hänt så mycket. I går satt jag mest och lästa på bakgården, jag läste ut Ida /slash/ Sandor. Den var helt okej. :) Sen på kvällen var jag med Sara och Matilda. Idag ska jag rida med min faster och min kusin. :) Föresten så var jag på disko i fredags, på Galaxen, dt var skoj, snacka om att man var trött sen efter allt dansande. Idag klockan halv 8. På morgonen, så gick mammas plan till Spanien. Sååå orättvist. :< :P Fast jag får ju present sen när hon kommer nu på Torsdag. ^^ (a)

/Kattis


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahah. Den heter väl ändå Sandor/slash/Ida? :P

2008-05-21 @ 15:36:26
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0