Ashampoo Photo Commander 5

Tjeena :D Idag har jag... hmm.. vart på bögsgård... hehe, och så har jag målat på min säng och ätit. :P Pappa la klart golvet i går så det är skit snyggt. Läääängtar efter tapeterna O_O Menmen, sen vart jag skiiit trött, skulle vart med Matti och Sara men orkade inte. :$ Sen har jag chattat med My och Emelie typ. ^^ Rätt mysigt. :P Åt pizza här hos mamma.

men åhh nej, det är skola i morron! -.- Kunde inte lovet vart liiite längre iaf?? :P

Puss på er :D

Ashampoo Photo Commander 5

Har laddat ner ett gratis pogram. Ashampoo Photo Commander 5. Nån som hade det som kan förklara lite?? :) :P (Bilden är därifrån) ^^

Kommentarer
Postat av: emmi, den dära sötnowsen du vet ;P

jaaa!! Lovet borde ha varit minst en vecka till!!

2008-11-03 @ 16:24:24
URL: http://aalskaad.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0