Good luck!

Heeey! Fredag idag, efter skolan hängde jag med hem till Julle med Lisa, det var sköööjj. :D Men jag skäms för jag glömde ringa Sebbe som jag lovat.. :$ Men jag ringde honom när jag kom hem, ja, efter en taco middag. Yum! :) Jag stack till honom, då kom Fredde, vi gosa lite med Kurre, sebbes nya kanin, sen bänkade vi oss framför Harry Potter 4. :D Den är naiz, fast vi hann inte kolla klart på hela, jag och sebbe får göra det nån annan gång... :) Nån gång ska vi ha HP maraton.. (a) haha. xD men sen var jag tvungen att sticka hem, och här sitter jag. ;)

Skolan idag var rätt intressant. xD INTE. Hehe, eller... jo, en sak, vi fick tillbaka engelska proven vi gjorde för några veckor sen, alla trodde det hade gått jätte bra men många (inklusive jag) fick inte alls bra resultat! :s  Kan skrev upp på tavlan hur mycket poäng för G, VG och MVG, jag fick 56/100 på läsförståelse provet, alltså G tror jag... på Hörförståelse provet fick jag 71,5, av hur mycket hade han inte skrivit. xD Men skulle fått ett VG på det, hade klarat det med 1,5 poäng typ... *puh*  

Puss på er<3

LYCKA TILL PÅ KONSTÅKNINGS TÄVLINGEN I MORRON EMMI!! :D<3:D(eller som man säger i dom amerikanska staterna, Good luck Emmi!) ;)

Julia, (Julle) :) Denna flicka och en till hängde jag med i dag. ;)<3

Kommentarer
Postat av: emmi, den dära sötnosen du vet ;P

Katja goes Harry Potter fan!! Förvandlingen började redan på NO!!! XD

2008-11-08 @ 09:09:01
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: emmi, den dära sötnosen du vet ;P

Men kolla, kmr du ihåg när vi va levande tavlor på NOn, och så hade du en trollstav ;P

2008-11-09 @ 10:05:10
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jaaha xD haha

2008-11-09 @ 10:36:53
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Det var okej att du inte ringde, sa ja juu :D Fast de var fett skojj som alltid, BÄSTIS <333 (A)

2008-11-13 @ 14:35:14
URL: http://Sebbiizz

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0