Hej på er!

Hej på er! Haft en bra dag?? :) Min har varit helt okej,vi tittade klart på E.T på mentors tiden, den är sorglig, det är mer än en gång man blir våt i ögonen.. :') Maten var skit äcklig!! :s Usch... Bilden var rolig också, fast jag hann inte klart. :/
Efter skolan kom pappa och hämtade mig. Vi åkte till IKEA, det var jätte roligt och mysigt!! :D Jag fick många saker! :D Ett brunt överkast, kuddar, kudd överdrag, en tvättkorg och en filt. Men jag såg en fin hylla med typ.. det är svårt att förklara. Men fin, fast vi köpte den inte. Vi ska åka dit nästa vecka igen typ. xD Då ska vi nog köpa lite mera praktiska saker, hihi, nu var det mest prydnads saker. Men nästa gång kommer jag veta var jag vill ha allt och så. Vi fikade där också, mysigt. :) 

I veckan har vi knappt haft några läxor! :D Jätte skönt... :) Men idag efter IKEA så skulle jag på spinning, men såklart hittade jag inte mitt medlemskort och såklart muppade min mobil så smset pappa skickade till mig, om att man kunde säga sitt person nr så dom kunde se på datan, kom sent, och passet hade redan börjat när jag satt hemma coh fick smset. :( Jag blir så arg!! Har inte tränat på jätte länge! Känner mig värsta uppsvälld och tjock. xD Hihi.. :P
I veckan dog också gammelmormor. :( fast... det var nog bäst, hon var så sjuk. :( Och min kusin och moster var där när hon dog.

Nu ska jag dra och duscha, puss på er<3

<3

Till Agen: På IKEA fanns det en möbel som heter Agen. O.o Hihi, och visst heter din kamera Nikon D -60?? :)<3

Kommentarer
Postat av: emmi, den dära sötnosen du vet ;P

Katja goes IKEA stammis :D hahahaha XD

2008-11-06 @ 21:41:24
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: Kattis

haha <3 xD

2008-11-06 @ 21:44:31
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0