It's snow every were !

Tjena:DD

Det snöar så mycket att jag tror jag svimmar! :D Jag tittar ut just nu och det är typ 5 dm på vissa ställen! :D Fast det kommer nog inte hålla så länge till. :( Men hoppas iaf! :D Jag och Matti ska åka pulka i kväll igen! :D Vi hade det såååå roligt igår!! Fast vi trilla av heeela tiden! Haha:P Vi var där på kvällen och då var det inga andra där, det var skit kul! :D Vi flamsa jätte mycket på lunch rasten också! Haha ;D Jag sjöng opera skit fint! :D Hihi :$ Fast jag tror nog att det bara var jag som tyckte det... haha ;) Sen hade vi kör, kul det med. NO och sen slutade vi. I morgon börjar vi 9.50!! :D För vi ska på konsert på Galaxen med musiken och andra sjuan. Haha, vet inte om det kommer bli kul. Man kan ju alltid hoppas. ;) Så vi missar engelskan och den riktiga musik lektionen. :)  
Efter att ha gått hem i snön så har jag skrivit lite på min uppsats, vi ska jämföra saker i det Antika Grekland och nu. Jag har bara tagit de Olympiska spelen just nu. Men man måste ta typ minst tre saker... (a) Fast vio har dubbel timmen i mrogon på oss också sen ska den vara klar.

Hoppas Agnes och Lisa kommer i dag eller i morgon. :D Jag vill åka pulka med Agnes! :DD
Kram<3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0