K, som i Katja :)

Är hos mamma nu. När jag kom ner hit, men typ halva garderoben kändes det som, så åt jag lite korvståganoff, haha, fråga mig inte hur det stavas. Hihi, och sedan fick jag Prinsesstårta. :D Allstå, odm andra hade redan ätit. (a) Vi åt det för:
1. Första advent!
2. Philips dopdag
3. Peter har namnsdag (grattis alla Anders haha)
Och så fick jag två presenter! :D Eller Petter och Philip har också fått, men iaf, jag fick ett halsband med ett K, som i Katja, och en Body lotion av mormor och morfar. Fast jag vet att det var mamma och Peter som köpte den, från dom. ^^ Det var en lila Puma i'm going typ, woman, såklart! ;) hehe. :) Vi fick presenter för mamma och Peter har varit i Norrköping på något hotell och slappat typ. Hehe ^^ 

Nu mår jag lite illa av tårtan, men ska lyssna på franska nu tror jag, är nervös inför i morgon.. :s och så måste jag säkert göra SO provet som jag missade i fredags. :/

Har inte träffat Agnes i veckan. :( Saknar henne lite. ;(

jag. ^^

Kram på er, Whish me goodluck on the francais test ! :)

Glad advent :) (om man brukar säga såg ;)) Tänk, att snart är vi i Indiaa! ;D

Kommentarer
Postat av: emmi <3

haha, klart du inte ska till Indien!! Haha, vilket ruuuligt skämt katja xD

Du kan ju skriva: Snart vinkällaren!!

Mohahahaha (6) hahah



(ja har ny blogg föresten ;P)

2008-11-30 @ 21:40:19
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: alexandra

fin blogg=kika gärna in på min

2008-12-01 @ 21:20:33
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0