No shopping.

No shopping for me today.
Jag hittade inget i Kista. ;( Jag vill ha en stickad kofta.. :) Men det verkar inte finnas en enda i min smak.. :( HIttade en halsduk, men köpte den inte.. :s Det borde jag! Nu ångrar jag det. ;( NÄr vi var inne på McDonalds hörs värsta kraschen och då har en gas dörr gått sönder, vet inte om det var nån som slog in den, för vi såg inte, men det var några som satt precis brevid den, läskigt. Väggarna är ju liksom av glas där.. :s
Men tack Sara och Matilda för ni gjorde min dag rolig! :)<3

I morgon är det skola, orkar iiinte!! Och så ska jag få tandställning på under käken.. ;o Vill bara till Indien NUU! Inte om 36 dagar eller vad det nu är kvar.. Då behöver man inte ha så mycket tjocka kläder på sej. Och så slipper man stressen med skola och annat skit.. ;) Nej, nu måste jag serisö tsluta få mej längta ännu mera!
 Jag ska nog duscha snart... är trött och allmänt nere.. *gäsp*

/kattis

Åland i Maj<3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0