inget bloggande och sjuk.

Hej,<3 har inte bloggat på ett tag. Har inte orkat och så. har glott på tv hela söndagen. det rinner ur näsan och ögonen. :( är sjuk. i går var vi och hälsade på gammelmormor på ålderdoms hemmet. På franska provet i måndags fick jag 76/80! jag är jätte nöjd! :D På NO säkerhets provet fick jag Utmärkt vilket var det högst man kunde få. :) Och på engelskaprovet i fredags kändes det bra.^.^ Jag har tråkigt och hatar att vara sjuk! Speciellt när det är sånt hära fint väder! Jag har glott på Rädda barnen galan. Dom fick jätte mycket pengar! :)
Suprice<3
Kram, <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Oj, vad duktig du är då. :)

Förlåt för att jag är så dålig på att läsa din blogg, ska försöka bli bättre... (a) Pusse

2008-10-12 @ 20:15:12
Postat av: emmmieeee<3<3

kolla, jag fick jätte dåligt på franska provet.. :(

2008-10-13 @ 15:05:40
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: matilda

duktig flicka;)<3<3

2008-10-14 @ 20:24:49

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0