Kladdigkaka:)

Det var skönt att vakna av Philip, och att sedan kunna somna om idag! Eller ja, egentligen hade jag velat inte vakna, men han kan såklart inte låta bli att bli sur eller arg på morgonen. -.-' Men jag var så trött att jag somnade om. :) Vaknade vid halv 10 typ... inte så jätte sent men men. ;) Annars hände det inte mycket. Chill bara. ;) Nu på kvällen var jag på spinning med pappa. Det var jobbigt men skönt att benen fick jobba lite eftersom jag inte var där förra gången, för jag var sjuk. ;) :/ Nu sak jag sitta här ett tag antagligen. Vill rensa lite bland bilderna men orkar inte. :P Jusste, jag och Petter bakade Kladd kaka idag också. Den blev jääätte, kladdig, och god! :D Han började 12:40 och slutade efter 2 timmar. *avis*

Puss och god natt<3

Det ser nästan ut som att en ängel är där. :)<3


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0