låne skor? :P

Hejhej, om jag inte har sagt det var dagen i staden lyckad. Jag köpte en väska, bara. :P Men jag diggar den väldigt mycket! :) I går var vi på konsert. Agnes klass, och typ 9orna sjöng. Dom var duktiga. :) Hade oxå typ världens bråk med brodern i går. Snart ska jag iväg och rida. Ska bli kulkul. Föresten så hade vi skoljoggen idag. haha, jag hade mammas vita tyg skor. Eller ja, lite mera brun liknade... men dom vart så blöta och smutsiga så jag spolade dom i duschen i omklädningsrummet. Då blev dom jätte blöta såklart. Emmis var oxå jätte blöta så vi sa att vi inte skulle ha några skor på oss. Vi va i strumpor hela nästa och sista lektion. Sen var mina så blöta att jag inte ville sätta på mig dom. Då ropade jag det till en kompis i korridoren, en SO lärare hörde så fick jag låna ett par skor av henne. x) haha, :P

Puss<3 

Kommentarer
Postat av: emmmmmmieeee<3<3

Men lylllllllooooo, jag fick gå hem i mina blöööta skor :´(

Jag vill oxå låna nån annans skor!!!

Men om de skulle ha varit nån vuxens skor så skulle dom SÄÄKERT varit förstora :(

2008-10-01 @ 19:35:29
URL: http://aalskaad.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0