Renovering :)

Renovering Pågår! funderar jag på att sätta upp en lapp på min dörr. Ja, försäkerhetens skull, så att ingen tror att jag sover på ett inplastat skriv bort och med en massa spackel på väggarna... hehe. Men hoppas att ingen av dom icke behöriga går in i mitt rum innan det är klart iallafall. Hoppas det blir innan höstlovets slut. Annars kommer det aldrig bli klart. Men klart hinner vi nog nu på höstlovet! :D I morgon redan ska vi börja måla taket, och kanske väggen om jag hinner bestämma mig för färgen... :P Jag orkar inte förklara hur det kommer se ut utan jag ska lägga ut bilder. :D hihi. ^_^ När rummet är klart ska vi dra till IKEA och köpa massa nya saker till rummet och så. :D En spegel har jag, men vill ha en ny byrå, en hylla där jag kan ha smink och sånt. Flera hyllor på väggen där jag kan ha alla böcker, ett överkast till min säng och ett till sängen där Agnes brukar sova. :) Och kanske nån tavla och verkligen en ny taklampa! Gärna också en skrivbordslampa. :) Jag ska också få nytt golv! :D Jag är så glad. :D<3 Tackar pappsen min. ;) Agnes och Lisa sak också hjälpa till att måla har dom sagt. :D Tackar. :)<3  Föresten, i morse resade jag min klädes byrå på kläder jag inte använder eller som är försmå. Det blev två Coop Forum pappers kassar. :P Jag tror vi ska skicka dom. ^_^  Till middag åt vi pizza. :P Det var jätte mumsigt och nu är jag jätte trött! ^^

Puss på er alla pennor. <33

hihi. Åland igen. :)

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0