Skolkläder :)

Idag så stack jag hem till pappa efter skolan och beställde en tröja från skorgarderoben.se. Den är grön med vita ränder på ärmarna. Ser ut som en såndära Adidas tröja tyyp..:P snygg iaf. :) Får den vecka 45. Efter höstlovet. Fixade även lite med Nina dära. :) Men sen så cyklade jag ner till mami igen och började göra läxan. Ett tal som man ska läsa upp i morron.. :S Som tur är bara inför 10 st... men ändå. Jag e inte klar ännu :'( Jag har också gjort läsläxan. Alltså läst. Nu är jag trött. Har sovit jätte lite förra veckan och i helgen. :( I skolan idag var det högljutt och jobbigt. HAde skit ont i huvet när jag kom hem till pappa.. och NOn var det en kille som satt och slog med en penna i bordet och kommenterade hela tiden. Jobbigt-.- :@ Och jag höll faktiskt på att somna på matten... han förklarade en sak som han redan hade förklarat typ 2 ggr.. -.-'
Nu ska jag dra och duscha... vi ses. pussochhejdå.<3

Sötnos:)<3

Kommentarer
Postat av: emmmmmmieeee<3<3

vem var det som slog i bordet?? :O :S

hoppas att du mår bättre i morron, du hade ju ont i huvet i dag med :´(

2008-10-07 @ 20:56:23
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: Katja

beijer typ.

2008-10-12 @ 14:49:13
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0