Twiiiixiie, Aggensoo x)<3

Dagen började med att jag trodde att det var någon i huset så jag inte vågade gå upp från sängen, jag var ensam hemma ju. Hehe, så jag använde mina sista pengar på mobilen och ringde till pappa. Som tur var var han på K-rauta så han kom och hämtade mig. ^_^ Han jobbade hos Lisa så jag åkte med och åt frukos där. :) Som tur var fick Agnes ont i revbenen så hon kom hem från skolan vid 11 eller 12! :D Elelr alltså, hehe, det var inte bra att hon fick ont i revbenen. Men bra att hon kom hem så det vart roligt där! ;D Sen hade vi skojj och titatde på Gossip girl och bankade lite på varandras ryggar. hehe xD Efter X antal hem bakade choklad muffins och koppar te blev vi lite hungriga så vi stoppa i oss mackor också! x) Tyvärr skulle hon på ridning, så jag fick också åka hem. ^_^ Nu var den roliga sagan slut. Puss på er alla morötter där ute! :D<3

Föresten, visste ni att den mest tryckta bilagan, eller hur man ska säga, efter bibeln, är Ikea katalogerna. xD haha, lite skojj tyckte jag. :P

Höhö, nyss kom Peter in med en 10x2 Twix! :D:D TILL MIG! Han köpte den i Tyskland tydligen. Haha, nu ska jag käka choklad. Och om jag träffar Emmi kväll kanske hon kan få en.. (a) får tänka på saken. ^_^ ;)

Åland igen. Kommentera bilden. :)<3<3

Föresten Agnes, jag glömde min mobil hos er.. kolla i vardagsrummet typ.. :)<3 Tack ;)


Kommentarer
Postat av: emmmieeee<3<3

jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Jag MÅSTE få en!!!!!!! :D:D:D

2008-10-24 @ 19:31:29
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: emmmieeee<3<3

jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Jag MÅSTE få en!!!!!!! :D:D:D

2008-10-24 @ 19:32:57
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tihi. :) <3

2008-10-25 @ 22:13:15
URL: http://agurt.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0