Bullar, bullar oooooch bullar! :D

Japp, bullar är gott. Det var därför jag och Sara gjorde en dagsplanering i går. 16.00-16.30 Spela kort. 16.35-.... Baka! Vi bakade maassaaa :D Jag tror det blev typ 48 bullar eller nått sånt! :D Att baka och  flumma när vi skulle hämta saras saker och sen kolla på film var det enda som hanns med på planeringen... :D Vi kollade på Herbie Fulltankad! :D Whhooo! :D vi skrattade såååå himmlans mycket innan vi ksulle baka. Asså jag tönker inte försöka förklara så detaljerat, men jag tänker skriva våran "konversation" då, ok det blev lite konstigt men men..;
sara: OAAA FIIGHT! *springer i väg och ska slänga sig på min säng, men halgar rakt ner på golvet*
Jag och sara i duett: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAA. osv... xD

Föresten. Idag var jag och mamma i först täby c för att kolla efter en skol väska till mig. Men hittde ingen osm jag gillade så vi åkte till kista c. Hittade ingen väska där heller men däremot en såååååååå *visar jätte stort med armarna* snygg stickad kortärmad kofta. LÖV IT! Men hade inga pengar så kunde inte köpa.. :( Men ska spara mina månads pengar och inte köpa små saker, sen ska jag köpa den och en sååå mysig halsduk från indiska :D:D<33)

Nu ska jag ner till mamma. Kram hej<33

Kommentarer
Postat av: matilda

Låter roligt;P

2008-09-07 @ 21:22:38

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0